Etiketler

9 Kasım 2012 Cuma

Birinci Dersimiz Rölyef

Yapabilirmiyim diyerek başlamış bir yolculuktu benimkisi; Halk eğitim kursuna yeni öğretmen olmuş bir arkadaşımın "seni de kayıt edelim, kendini denersin", diyerek diplomamı ve bir resmimi vererek başladığım, yapıp yapamayacağım bile belli olmayan bir macere idi. Zamanla bir şeyler oluşmaya başladıkça ve yaptıklarımın iyi olduğu söylendikçe bana daha bir şevk geldiki; gözümü kapatınca bile kafamdan resimler çizer boyar olmuştum...


İlk önce boyutlu resim ve Rölyef olarak başladığım hobi resim çalışmaları ardından bu işin hakkıyla yapılabilmesi için yağlıboyayı da iyi yapmak gerektiğini anladım.. Ve bu seferde yağlıboya kursuna başladım.


Hadiiii bu daha zor bir süreçti. Çünkü ellerimi kulanırken birden araya fırça girmiştii, yani işler biraz da uzaktan kumanda etmek gibi görünüyordu.

1 yorum: