Etiketler

30 Kasım 2012 Cuma

Cam Kase Süsleme

Elinizden geliyorsa bir çok objeye yeniden hayat buldurmanız mümkün. Nasıl mı? mesela benim yaptığım bu süsleme, hem pratik, hem de yapıştırma zahmeti falan yok! Kutuların üzerinden çıkan, genelliklede çikolata kutularını süsledikleri, yaldızlı kurdaleleri ve çiçeklerini kullandım. Uzun zaman önce yaptığım bir değerlendirmedir aslında. Nedense geçenlerde vitrini temizlerken sizlerle paylaşmak içimden geldi... kasenin nereden elime geçtiğini hatırlamıyorum ama gayet estetik bir görüntüsü var. 





Yapılışı
 
Kurdaleleri elimde gelişi güzel toparladım, kumaş çiçekleride elimde toparladığım kurdalenin tam ortasına yerleştirdim ve bu şekilde de cam objenin içerisine yerleştirdim. Yapıştırma yapmanıza gerek yok , görüldüğü gibi kullanabilirsiniz. Sizlerin de değişik metaryellerle yaratabileceği bir süsü eşyanız olabilir. Elinize geçen meteryalleri saklayarak yaratıcılığınızı ortaya koyabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder