Etiketler

8 Aralık 2012 Cumartesi

Cam Objeleri Değerlendirelim

Mum kaseleri, şekilli cam kavanozlar, kokulu talaş şişeleri gibi, aklınıza gelebilecek her türlü cam objeyi pratik bir şekilde süs eşyasına dönüştürmek oldukça basit... Süslemek için kullanacağınız malzemelerde yine sizin yaratılığınıza kalmış. keçe parçaları olabilir, hazır kurdaleler olabilir, cam boyama olabilir, çeşitli taş ve boncukları yapıştırarak, boyutlu boya kullanarak olabilir. Sınır yok, hayal dünyası var...


Benim kendim için hazırladığım bu şişe önceki yaşamında yine süs eşyasıydı. İçinde kokulu talaş vardı. Kokusu bitince yıkayıp temizleyip saklamıştım. Kurdalesi ise; davetiyelerin üzerlerinde bulunan figürleri belki lazım olur diye genellikle söker ve saklarım. Bu kurdale ise; kardeşimin basılan fazla nikah davetiyelerinden kalmış olan kurdalelerdi. Çekmecede görüp  saklamıştım. Lazım olacağı gün geldi ve şişenin dar boğaz kısmına çift tarafı yapışkanlı bant yardımıyla kurdaleyi tutturdum, Şimdiki yeri sehpanın üzeri... İçerisine de nazar boncuklarını doldurdum, çok beğenerek kullanıyorum. Hadi sizde kenar köşe bir araştırın.. Eminim keyifle kullanacağınız, Evinizin havasını değiştirecek bir obje muhakkak yaratacaksınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder